Μερικά όμορφια κομμάτια μουσικής(θα εμπλουτισεί και θα προστεθούν και σύγχρονες δημιουργίες)


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

The New World

                                                    


Πριν περίπου μια εβδομάδα... Κοιτώντας την μουσική μου συλλογή... Παρατήρησα ένα CD το όποιο είχα δανειστεί από ένα κοντινό μου πρόσωπο πριν καιρό... Αυτός ο δίσκος περιελάμβανε, πέρα από έργα όπως είναι το Bolero του Maurice Ravel ή το Die Moldau του Bedrich Smentana, μια συμφωνία του Anton Dvorak.... Συνθέτη που γνώριζα ονομαστικά.. μη έχοντας όμως προσεγγίσει το μουσικό του έργο...

Αποφάσισα λοιπόν να δώσω στον εαυτό μου την ευκαιρία για αυτό το καινούριο και διαφορετικό άκουσμα.... και έτσι κάθισα και προσέγγισα την 9η συμφωνία εκείνου η αλλιώς ονομαζόμενη ως "The new world".

Ε λοιπόν... είχα πραγματικά πολύ καιρό να ευχαριστηθώ ένα μουσικό έργο τόσο πολύ! Ένα έργο που ως δια μαγείας έβγαλε όλα μου τα συναισθήματα στην φόρα... Ένα έργο που με έκανε να νιώσω αγαλλίαση και πόνο ταυτόχρονα οδηγώντας με έτσι στην καλύτερη κατανόηση του εαυτού μου.... Μα πάνω από όλα μου πρόσφερε μελωδίες που με συνοδεύουν έως και τώρα.... Δίνοντας μου δύναμη αλλά καλλιεργώντας και την ευαισθησία μου ταυτόχρονα.... Εάν αυτά τα στοιχεία δεν είναι στοιχεία που καθιστούν ένα έργο σπουδαίο... Τότε ποια είναι....;

Η ανάρτηση αυτή έχει ως σκοπό να προτείνει σε όλους τους αναγνώστες(λες και είναι και πολλοί) την ακρόαση αυτού του μουσικού έργου....

Πραγματικά αξίζει τον κόπο... παρόλο που ως σύνθεση είναι λιγάκι απαιτητική........

(από εδώ μπορείτε να ακούσετε την πρώτη πράξη.. και μέσω των προτεινόμενων τις επόμενες) 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου