Μερικά όμορφια κομμάτια μουσικής(θα εμπλουτισεί και θα προστεθούν και σύγχρονες δημιουργίες)


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

Θετική αποσκόπηση της χρονιάς.....


Κλείνοντας η χρονιά.... Θα ήθελα να κάνω  μια ολιγόλογη αποσκόπηση των θετικών αυτής.... Αυτών δηλαδή των δραστηριοτήτων ή των γεγονότων που θεωρώ ότι με ωφέλησαν..... Παρακάμπτοντας όσο μπορώ να αρνητικά γιατί είμαι αισιόδοξος άνθρωπος....

    Αρχικά, μπορώ να πω.... παρόλο που δεν συνηθίζεται δυστυχώς να λέγεται, είτε για λόγους αχαριστίας είτε για λόγους νεανικού λαϊκισμού είτε όμως και για λόγους αντικειμενικής δυσαρέσκειας , ότι δηλαδή κέρδισα πάρα πολλά από το σχολείο... Από το Λύκειο μου...!! Και γνώσεις τεχνοκρατικές που θα με βοηθήσουν στην μετέπειτα ζωή μου(εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση), αλλά κυρίως γνώσεις ουσιαστικές.... Πιο ορθά μπορώ να πω.... ότι πολλά από τα μαθήματα, αυτά που πολλοί χαρακτηρίζουν ως δευτερεύοντα, ή μαθήματα εκτός της κατευθύνσεως μου αποτέλεσαν εξαίρετη τροφή για σκέψη και προβληματισμό.... Είχαμε βέβαια και την τύχη να έχουμε καθηγητές που νοιάζονταν για εμάς κάτι που διαπιστώσαμε από τις πρωτοβουλίες που πήρανε(επιστημονικό συνέδριο, ραδιόφωνο κλπ.)

   Έπειτα νιώθω πολύ χαρούμενος για την πρόοδο μου στον τομέα που πραγματικά με ενδιαφέρει... την μουσική... Είμαι σε θέση να κατανοήσω πλέον πολλές φορές καλύτερα την έννοια την σημασία αλλά και τα μηνύματα αυτού του είδους της  Τέχνης... Επιπλέον η συνθέσεις μου αρχίζουν να βελτιώνονται με εξαίρετο ρυθμό... Προσθέτοντας πλέον όλο και περισσότερο το στοιχείο της πρωτοτυπίας(Προς θεού αν υπάρχει, μιλάω για την πρόοδο και όχι την αξία). Πρόσφατα μάλιστα έκλεισα και την πρώτη συμφωνία για εκτέλεση αρχικά και έπειτα ηχογράφηση, των πιανιστικών μου κομματιών.....

   Πλέον σε σχέση με το παρελθόν, μπορώ και μελετώ... Το μόνο καλό αυτού του ανελέητου και καταστροφικού φροντιστηρίου στο οποίο φοιτώ..... Αυτό θα βοηθήσει πολύ στην επιτυχής υλοποίηση των στόχων της επόμενης χρονιάς(Τρίτη Λυκείου)

   Πραγματικά χαίρομαι, που δημιούργησα ακόμα δυνατότερους δεσμούς με τους φίλους μου... Δεν είχαμε κανέναν τσακωμό και μπορώ να πω όλο και με μεγαλύτερη σιγουριά ότι ένας φίλος  δεν ισούται με ένα διαμάντι... αλλά είναι κάτι πολύ πιο σπουδαίο από αυτό....!!! Πραγματικά τους ευχαριστώ πάρα πολύ για την ύπαρξη τους!!!!!!!!!!!!!!! Ελπίζω και εγώ να μπορώ να σταθώ άξιος για αυτήν την ιδιότητα!!!

   Ωστόσο, κάποια από τα μεγαλύτερα μαθήματα που πήρα αυτή την εβδομάδα, την τελευταία της χρονιάς..... Που ωστόσο είναι όλα τόσο αυτονόητα... και πρέπει πάντα να τα έχουμε κατά νου....

1.Δεν πρέπει πότε να βγάζουμε αυθαίρετα συμπεράσματα για καταστάσεις... Έτσι είτε θα βλάψουμε  τους γύρω μας... είτε τον εαυτό μας... αυτό είναι δεδομένο

2.ΑΜΑ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΚΑΤΙ ότι και να είναι αυτό... πρέπει να το ΕΚΦΡΑΖΕΙΣ... μπορεί ορισμένες φορές να είναι επίπονο.... αλλά μόλις φύγει ο πόνος που και αυτό είναι δύσκολο... καταλαβαίνεις ότι το να είσαι απολύτως αληθινός, να εξωτερικεύεις τα συναισθήματα σου στα άτομα που σε νοιάζει... είναι πολύ σπουδαίο.... Έτσι μάλιστα έχεις την δυνατότητα να χτίσεις  κάτι πολύ ανώτερο στην συνέχεια... και πραγματικά το πιστεύω!!!
Πιο συγκεκριμένα ο λαός λέει... ΟΤΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΦΙΛΙΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!!! Εμένα λοιπόν αυτού του είδους απόλυτες γενικεύσεις μου την σπάνε! Ίσως θέλει πολύ περισσότερη προσπάθεια και καιρό από αυτά που μπορεί αυτή η αργόσχολη και τεμπέλικη μερίδα του λαού να διαθέσει.... Αλλά εγώ πιστεύω και θέλω να το ξέρεις και ΕΣΥ ότι η βαθύτερη εκτίμηση για την Ιδέα και την Οντότητα ενός άλλου προσώπου δεν μπορεί να γίνει αντιληπτή μόνο από έναν συναισθηματικά φορτισμένο... Είμαι κατηγορηματικός στο ότι.... Ο ΕΡΩΤΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ και ίσα ίσα και πολύ πιο βαθιά ορισμένες φορές...... και πραγματικά το εννοώ...!!!

ΤΕΛΟΣ ΕΜΑΘΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ.... Η ΧΑΡΑ ΠΟΥ ΝΙΩΘΩ ΠΟΥ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΑ... ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΣΕ, ΕΙΝΑΙ ΑΦΑΝΤΑΣΤΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ!!! ΞΑΔΕΡΦΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ, ΟΛΟΙ ΗΜΑΣΤΑΝ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΠΕΡΙΦΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΑ!!!

Ίσως ξέχασα να αναφερθώ σε ορισμένα άλλα γεγονότα... αλλά δεν πειράζει........ άμα με ωφέλησαν με ωφέλησαν και δεν υπάρχει ανάγκη να τα καταγράψω... Έτσι και αλλιώς η ουσία είναι αυτή που μετράει.....

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ (ΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΞΕΡΑΜΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΨΑΡΩΝΟΥΜΕ)!!!!!!!!!!!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου