Μερικά όμορφια κομμάτια μουσικής(θα εμπλουτισεί και θα προστεθούν και σύγχρονες δημιουργίες)


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Επιστροφή....

 Πάει καιρός από την τελευταία ανάρτηση..... Μεταξύ της τελευταίας και της παρούσας έχει μεσολαβήσει σχεδόν ένα ολόκληρο καλοκαίρι.. ή μάλλον καλοκαίρι μαθητή τρίτης λυκείου.... Η αλήθεια είναι πως δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος που γράφω... Απλά αισθάνομαι την ανάγκη... να μοιραστώ αυτό το μπερδεμένο συναίσθημα των τελευταίων ήμερων...
     Πρόκειται βέβαια για τις σκέψεις που γεμίζουν το μυαλό μου.... και αποκορύφωμα αυτών η ερώτηση... "Φέτος τελικά είναι σωστό να κάνω ή κάνουμε μι παύση από την ζωή;"... όπως άκουσα κάποιον να λέει... δεν ξέρω... αυτό θα δείξει από μονό του.....
    Το μόνο που ξέρω είναι ότι η ζωή στην πόλη, στις σημερινές συνθήκες μας εξαχρειώνει.... Παράδειγμα σήμερα που έτρεχα να πάω στο φροντιστήριο να γράψω ένα διαγώνισμα... περίμενα για ταξί πολλή ώρα.. είχα δώσει μάλιστα την σειρά μου σε ορισμένους δεδομένου ότι περίμενα τον πατέρα μου να μου δώσει λεφτά... μόλις λοιπόν ήμουν έτοιμος να φύγω... να μια διαμάχη με μια κυρία νεαρής ηλικίας που υποστήριζε ότι ήταν πριν από εμένα στην στάση.... μα πως γίνεται αφού περιμένω 15 λεπτά και άμα ρωτούσε τους τριγύρω θα το εξακρίβωναν και εσύ 5..... Δεν είναι αυτό το θέμα όμως.... Το θέμα είναι η συμπεριφορά και η ειρωνεία εκείνης... Αλλά και από την άλλη η συμπεριφορά η δικιά μου.... Όπως είπε... βιαζόταν να πάει στην δουλειά.... Χίλια δίκια να είχα.. μια αργοπορία στον εργασιακό τομέα κάποιου.. με τα παρόντα δεδομένα μπορεί να κοστίσει και αρκετά... Σίγουρα περισσότερα από μια  αργοπορία για ένα διαγώνισμα Α.Ο.Δ.Ε. που στο κάτω κάτω τελείωσα και στον μισό χρόνο από αυτόν που είχα διαθέσιμο.....
    Ειλικρινά δεν ξέρω...... Δεν στέκομαι στο περιστατικό, αλλά στην ουσία αυτού... Όλοι(εννοώ οι περισσότεροι) συμπεριλαμβανομένου και εμένα στην συγκεκριμένη περίπτωση.... κοιτάμε πρώτα από όλα το συμφέρον μας.....
   Σωστά ή λανθασμένα δεν θα το κρίνω αυτή τη στιγμή... Αλλά έτσι είναι.....

ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!! 

1 σχόλιο:

  1. Μας περιμένουν δύσκολες μέρες... Και δεν αναφέρομαι μόνο στη φετινή κωλοχρονιά... Καλό χειμώνα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή